مجسمه های هنرمندانه ساخته شده ازمقوا+تصاویر

در حالی که اکثر مردم با نگهداری و انباشت جعبه و کارتن های بسته بندی اشیایی که خریداری می کنند مشکل دارند، هنرمند بریتانیایی، کریس گلیمور، آنها را به شکلی دیگر بازیافت می کند. باور نکردنی است، اما این مجسمه های پیچیده کاملا از مقوا ساخته می شوند.

این هنرمند تصمیم گرفت به جای سنگ مرمر یا برنز که برای ساخت مجسمه های کلاسیک استفاده می شوند، از مواد ارزان و معمولی جهت ساخت نمونه های خود استفاده کند. هیچ گونه اسکلت، چوب و یا چارچوب فلزی در ساخت این مجسمه ها بکار نرفته است. هدف وی این است که تنها با استفاده از چسب و مقوا ماکت اشیایی را که روزمره با آنها سروکار داریم، بسازد.

آثار هنری گلیمور، تجدید تجسم خیره کننده اشیایی چون فیات مدل ۵۰۰، معماری مذهبی و حتی یک پیانوست که از سقف آویزان است.

روشی که گلیمور در ساخت این اشیا بکار برده خارق العاده است، و تقریبا تمامی این آثار، تجسم نمونه های سختی چون یونیت دندانپزشکی، ماشین، دوچرخه، و صندلی چرخدار هستند که مطمئنا ساخت آنها با این ظرافت خاص زمان بر بوده است.

استفاده گلیمور از مواد ضایعاتی، شکل تازه ای به این مواد می بخشد و مظهری از ارتباط هنر با بازیافت محسوب می شود.

مجسمه های هنرمندانه ساخته شده از مقوا مجسمه های هنرمندانه ساخته شده از مقوا مجسمه های هنرمندانه ساخته شده از مقوا مجسمه های هنرمندانه ساخته شده از مقوا مجسمه های هنرمندانه ساخته شده از مقوا مجسمه های هنرمندانه ساخته شده از مقوا مجسمه های هنرمندانه ساخته شده از مقوا مجسمه های هنرمندانه ساخته شده از مقوا مجسمه های هنرمندانه ساخته شده از مقوا مجسمه های هنرمندانه ساخته شده از مقوا مجسمه های هنرمندانه ساخته شده از مقوا مجسمه های هنرمندانه ساخته شده از مقوا مجسمه های هنرمندانه ساخته شده از مقوا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: هنر ، ،
برچسب‌ها: